RISQUES ET CONTRAINTES
Dans une deuxième phase, il est nécessaire d’amener les étudiants à réfléchir sur les avantages et les inconvénients des nouveaux outils. Pour ce faire, le professeur peut montrer les difficultés et les risques susceptibles d’apparaître lors d’une gestion maladroite de l’information. Il porte un regard critique sur les sources et tient lieu en ce sens de réviseur technique.
Riskler ve zorluklar
Ikinci aşamada,öğrencileri araçların yararları ve
sakıncaları üzerine düşündürmeye yönlendirmek gerekir. Yönlendirmek
için, bilgiyi yanlış bir şekilde kullandıkları zaman öğretmen zorlukları ve
çıkabilecek riskleri gösterebilir. Kaynaklar üzerinde eleştirel bir bakışa sahip olur ve teknik inceleme içinde yer alır.
Merhaba Deniz, düzgün çevirin için teşekkürler ancak metnin bir kez edit edilmesi gerekiyor türkçede hatalar var. Metni sonuna dek wordfast aracılığla çevirip bloga yerleştirmeni rica ediyorum. Son tarih 30 kasım 2012. Sevgiler Füsun Ataseven
YanıtlaSil